piątek, 3 stycznia 2014

Arabeski - ?


Zabawimy się?
Popatrzcie na te fotki przedstawiające miasto o niewątpliwie muzułmańskim charakterze. Zgadniecie w jakim kraju zrobiłam te zdjęcia?
Są tam duże piękne meczety


I grobowce świątobliwych mężów,

które odwiedzają nie tylko mężczyźni w tradycyjnych strojach wyznawców islamu, ale też kobiety, ubrane tak:

Odwiedzić można tam zarówno meczety stare i zabytkowe,


jak i takie, które zbudowano stosunkowo niedawno.


Wiecie już, gdzie to? Jeśli nie, to dla ułatwienia napiszę, że tuż obok meczetów znajdują się wspaniałe ogrody,

na horyzoncie majaczą majestatyczne góry,


a życie codzienne koncentruje się wokół jeziora,


które porośnięte jest miedzy innymi takimi (nieznanymi mi z imienia) roślinkami:


Kto wie, gdzie to jest? :)

5 komentarzy:

  1. Łatwe

    a te zdjęcia to pikuś przecież to zanzibar
    a roslina to moczarka kanadyjska

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sądząc że już Cię ciągnie do wyjazdu, obstawiam Indie, a dokładnie Kaszmir - ŚRINAGAR??? Góry pasują, jezioro, ogrody i meczety. Ludzie na zdjęciach nie są z Afryki, raczej z Azji. Moczarka, sprawdziłam w necie jest już teraz wszędzie.
    To co, udało się?

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dopiero zobaczyłam, że jest wpis z rozwiązaniem. No, ale ja sama na to wpadłam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś! Szkoda, że za późno, bo ja już wręczyłam nagrodę (mambę) osobie, która odpowiedziała mi pokątnie, poza anteną :)

      Usuń