niedziela, 25 maja 2014

Warszawska fauna

Zapraszam do wzięcia udziału w warszawsko-zoologicznej zabawie-zgadywance.
 Kto z Was wie, gdzie mieszkają przedstawione na zdjęciach zwierzaki?

1. Przy której ulicy stoi kamienica, na której przysiadły te gołębie?



2. W jakim parku odpoczywa ten pies?
 

3. Gdzie pilnuje skarbów ta kaczka? (podpowiem, że nie jest to pałac przy Tamce)


4. W jakim budynku skrył się pod schodami żelazny byk?
 

5. Na jakim moście usiadł miś Florek?
 

6. I w końcu - jaki kościół zbudowano w miejscu wykopania kości mamuta?
 
Trudne? Mam nadzieję, że nie. Czekam na Wasze odpowiedzi, a dla pierwszej osoby, która zgadnie wszystkie (lub większość) miejsca mam nagrodę - zakładkę do książki z ghańskimi paciorkami.
 
O, to będzie jedna z tych... :)
 

2 komentarze:

  1. Ja tak na szybko to wiedziałabym tylko: 4- Książęca 4, 5. Most Śląsko-Dąbrowski ( w imieniu misia jest podpowiedź!). Nad ulicą Piwną z gołębiami to już musiałabym się mocniej zastanawiać. Psa nigdy nie widziałam. Złota Kaczka mnie zastrzeliła - skoro nie na Tamce, to może ma ona coś wspólnego ze Stowarzyszeniem Przewodników Turystycznych? O kości mamuta też nie miałam pojęcia. Niezły quiz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli, że musisz się wybrać na spacer, a raczej kilka po Warszawie. Najlepiej z licencjonowanym przewodnikiem :))
    Wszystkie miejsca zostały odgadnięte meilowo, ale na FB padła prawie stuprocentowa odpowiedź. Dam jeszcze szansę na zabawę innym, a pod koniec tygodnia opowiem o wszystkich tych miejscach.

    OdpowiedzUsuń