sobota, 1 lutego 2014

Animalsi cd

Dziś o zwierzakach ciąg dalszy. Wyszło mi, że teraz Tanzania. A jak Tanzania to i Zanzibar.
Fauna tej wyspy na moich zdjęciach przedstawia się tak:

Fotografię tę zrobiłam podczas spaceru po morzu. Bo na Zanzibarze nie tylko jest najpiękniejsze morze, jakie kiedykolwiek widziałam, to jeszcze są największe odpływy.


Człowiek wieczorem idzie spać w chatce tuż nad wodą, a rano patrzy przez okno i .... morza nie ma. Dzięki temu można urządzać sobie dalekie spacery i oglądać zbiory wodorostów, których plantacje czasem ukryte są głęboko pod wodą, a czasem wręcz przeciwnie.


I wtedy właśnie kobiety wychodzą z koszami i te wodorosty zbierają. Bardzo przy tym malowniczo wyglądają.


No, ale Tanzania to jednak przede wszystkim safari, słonie, małpy, bawoły, lwy...
Ale nie będę Wam tu przecież pokazywać zdjęć słoni (choć mam ich sporo), po paru dniach w Afryce to już taka nuda, o te lwy najlepiej pokazują jaka :)


To już lepiej popatrzeć na różne ptaszki, na przykład żurawie królewskie


albo takie (nie wiem jak mają na imię)


No, a jeśli koniecznie muszą być czworonogi, to proponuję hipopotamy.


Tak, to jest zdjęcie hipopotamów, wielu nawet.
O i jeszcze zebra, lubię zebry. I chyba lubię tarzające się zwierzęta. Nie wiedziałam o tym, ale tak wynika z przeglądu moich albumów.


cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz